Hvordan kan kommunikations- og marketingfolk skabe ægte social og miljømæssig impact gennem branding?
Dette oplæg dykker ned i, hvordan vi integrerer bæredygtighed i vores branding – og hvorfor det er essentielt for at bevare relevans i en tid, hvor forbrugere forventer mere.
Gennem refleksionsøvelser og praksisnære cases får du mulighed for at bringe dine egne udfordringer og perspektiver i spil, samtidig med at du får indsigt i de nyeste trends og strategier inden for bæredygtighed ift. branding.
Få konkrete værktøjer til at fremme ansvarlighed og samtidig styrke jeres brand – uanset om du sidder i en stor virksomhed eller driver din egen forretning.
Hvem er Julie Daugaard?
Julie har siden 2021 arbejdet som Executive Strategy & Growth Director samt Sustainability Lead hos dentsu denmark. Hun står i spidsen for ‘dentsu Growth’, hvor hun aktivt bidrager med strategiske indsigter til mediebrands. Julie leder desuden ‘dentsu Sustainable Marketing Academy’, hvilket vidner om hendes dybe engagement i at integrere bæredygtighed i marketing.
Find hende på LinkedIn her.