Hvordan laver vi en kultur for, at vores medarbejdere kan være kreative? Og hvad er kreativitet egentlig for en størrelse, når vi bevæger os i marketingland? Findes der en formel?
Behovet for at tænke kreativt har aldrig været større. I AI-land, hvor alt kan ligne hinanden, og hvor vi har mulighed for at effektivisere vores medieindkøb, spiller kreativitet en stor rolle for at få os til at føle, mene og synes noget.
Men hvordan er man kreativ på nye medier? Hvordan får man (originale) ideer? Og hvordan sørger vi for, at vi som formelle eller uformelle ledere giver plads til kreativiteten og de mennesker, der skal bære den frem?
På dette klubmøde vil I få indblik i, hvordan indsigter kan bruges kreativt, og hvordan vi tilpasser vores budskaber til de medier, vi vil ud på. Derudover vil I få præsenteret konkrete teknikker til brainstorm, som I får mulighed for at teste på dagen. Og sidst, men absolut ikke mindst, skal vi tale om ledelse og kulturen på en arbejdsplads. Disse to er nemlig Alpha og Omega, hvis kreativiteten skal blomstre.
Hvem er Katrine Marie Klitgaard?
Katrine er head of creative hos Salling Group, hvor hun sidder som leder for 11 kreative mennesker, der skaber indhold på tværs af både medier og brands. Hendes passion for kreativitet stammer fra en oprigtig nysgerrighed for både medier og mennesker, hvor sidstnævnte også har stort fokus i hendes ledelse.
Find hende på LinkedIn her.