De sociale og digitale medier taber effekt – fordi de bare blevet meget sværere at mestre, og fordi mediebilledet ændrer sig hastigt. Publikum flytter sig, algoritmerne ændrer sig, og formaterne kræver mere specialisering end nogensinde.
SEO bliver til GEO, og folket vil have oplevelser i det fysiske virkelige liv, mens techplatformene og vores skærme får massiv kritik.
DET BETYDER, at fremtidens kommunikatør skal kunne tænke, planlægge og eksekvere på tværs af medier, og kommunikationsafdelingen skal arbejde langt mere på tværs – af kanaler, formater, fagligheder og siloer – og konsekvent se, hvor muligheden for effekt opstår.
Benjamin Rud Elberth viser, hvordan de mest effektive organisationer i dag samler marketing, presse, politik og kommunikation i én tværgående enhed, der kan skabe effekt i et fragmenteret mediebillede.
Han gennemgår de klassiske 12 fejl, mange kommunikatører begår lige nu – og hvordan man organiserer sig ud af dem, og så viser han, hvordan et tværmedialt mindset kan skabe effekten.
Et oplæg for dig, der vil forstå, hvorfor kanalerne stadig virker…hvis du altså bruger dem rigtigt, tester, måler og tør tænke kommunikation på tværs og konstant på en anden måde, end du gjorde i går.
Hvem er Benjamin Rud Elberth?
Benjamin Rud Elberth er ekspert i at kommunikere på tværs af medier, tværmedial strategi, sociale medier og interessevaretagelse. Han rådgiver organisationer, virksomheder og myndigheder i, hvordan de får effekt på tværs af medier – ikke bare synlighed – i et mediebillede, hvor mediebilledet, algoritmer, platforme og brugere ændrer sig konstant.
Find ham på LinkedIn her.