“Ej, storytelling – det er bare SÅ sidste årtusind, am I right?”
Sandt; storytelling er ikke den nyeste trend på blokken. Tværtimod. Storytelling er ældre end Lise Nørgaard og Tollundmanden – TILSAMMEN!
Storytelling er den ædle disciplin, hvor du både underholder og overbeviser – på samme tid.
Det er gennem dine historier, du bliver husket. Det er gennem dine historier, du opbygger brands. Og når du har lært trinene, er det gennem dine historier, du lander nye kunder.
Ku’ du tænke dig at lære trinene? Det kan vi da godt finde ud af! På denne workshop vil Simon Krag Linde vise dig, hvordan du vinder hjerter gennem storytelling.
Du lærer:
- Hvad LinkedIn-følgere og en kattekilling har til fælles
- Et (fantastisk simpelt) framework til storytelling på LinkedIn
- Hvad de bedste storytellers gør
Hvem er Simon Krag Linde?
Simon Krag Linde hjælper virksomheder med at optimere deres kommunikation og marketing, så det smitter af på bundlinjen. Enten ved at forbedre deres tekster – eller ved at undervise dem i teknikkerne bag.
Som underviser i copywriting har Simon hjulpet store virksomheder som fx L’oreal, Nykredit og ECCO – og har gennem de sidste to år undervist (og underholdt) over 1000 videnbegærlige kommunikations- og marketing-mennesker.
Find Simon på LinkedIn her (han deler mange guldkorn) eller læs mere om ham på simonlinde.com.