Traditionelt har kommunikation og data været et umage par. Skriveprogrammet vs. regnearket. Et par med forskellige strukturer, forskellige evner, forskellige formater. Og et par, der i kombination kan flytte selv de mest konservative organisationer og udfordre de mest introverte CEO’s.
På dette klubmøde bliver vi klogere på måling af vores indsatser. Du får indblik i følgende:
- Hvorfor er kommunikation så vigtig at måle?
- Kommunikationsmålingens overordnede principper
- Forskellige kanaler, forskellige principper
- Anonymiserede best cases fra en C25-virksomhed samt en mindre virksomhed med et begrænset målingsbudget
- Ti gode råd til selv at komme i gang med målingen
Hvem er Maria Bach?
Fra Maria Bach blev uddannet på DMJX i analytisk journalistik har hun været drevet af at vise værdien af kommunikation for forretningen og for formålet. Efter endt uddannelse opdagede hun hurtigt, at mange havde en holdning til kommunikation, og at hårde faktuelle tal er et virksomt middel til at sætte fokus på fagligheden af kommunikation.
Fra traditionelt drevne forbund til kommercielle virksomheder, har Maria set potentialet udfolde sig både fra kunde- og konsulentsiden af bordet. Kommunikation kan flytte holdning og adfærd, mens data kan skabe rammerne og forudsætningerne for at lykkes.
I dag arbejder hun som strategisk konsulent ved Infomedia inden for brug af data til at sætte kommunikative KPI’er for både mellemstore og store danske og internationale virksomheder og organisationer på tværs af brancher og gode formål.
Find hende på LinkedIn her