TID: 24. august 2023

kl. 8.30 - 12.00

STED: LYNfabrikken, Vestergade 49B, Aarhus C

Kom tættere på målgruppen med adfærds­psykologi

Til dette oplæg vil adfærdsrådgiver Jakob Rachmanski vise dig, hvordan du gør din kommunikation hjernevenlig. Vi mennesker er nemlig ikke logiske, vi er psyko-logiske. Og det påvirker både, hvordan vi tænker og handler. Ofte uden, vi selv er fuldstændig klar over, hvad der er op og ned. 

Med adfærdspsykologi og viden om, hvordan hjernen bearbejder budskaber, kan du komme meget tættere på din målgruppe. Udover, at du mere effektivt kan fange deres opmærksomhed, bliver det lettere at motivere dem og fastholde deres interesse, fordi du ved, hvilke elementer du skal tage i brug hvordan og hvornår.

Undervejs kommer Jakob med konkrete eksempler på, hvordan du kan udnytte adfærdsindsigter, samt en fremgangsmåde og en model, som du kan bruge til at flytte og påvirke din målgruppes adfærd. Og husk, hvis du ikke bruger psykologi i din kommunikation, gør dine konkurrenter måske!

Hvem er Jakob Rachmanski?
Jakob udnytter adfærdsindsigter kommercielt til at forstå, hvad der former menneskers opførsel og beslutninger.  Privat udnytter han sin viden om menneskets psykologi, så han og hans hustru aldrig taler forbi hinanden. Takket være ham bruger hans børn også mere tid på lektier end på deres telefoner.

Han er selvstændig adfærdsrådgiver og har i en årrække arbejdet for mange private og offentlige kunder på forskellige bureauer. Blandt andet som adfærdslead i Hill+Knowlton Strategies i EMEA regionen, i kommunikationsbureauet Operate og i B2B reklamebureauet Relevans.

Jakob er desuden forfatter til bogen “Adfærdspsykologi i markedsføringen – myten om den rationelle forbruger”. Find ham på LinkedIn her.

Kommende arrangementer i klub k

23. maj 2024

Community Management

Gæst: Nadia Nikolajeva, digital rådgiver ved navimedia.dk

/Læs mere

29. august 2024

Fremtidens strategiske kommunikatør – hvad skal der til?

Gæst: Anne Katrine Lund, ph.d. i retorik og strategisk rådgiver

/Læs mere

31. oktober 2024

Hvorfor skal topchefen være influent?

Gæst: Henriette Rald, forfatter og rådgiver ved Rald & Co.

/Læs mere

12. december 2024

Den vindende organisation

Gæst: Mikkel Jørnvil, marketingchef ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse

/Læs mere