TID: 24. august 2023

kl. 8.30 - 12.00

STED: LYNfabrikken, Vestergade 49B, Aarhus C

Kom tættere på målgruppen med adfærds­psykologi

Til dette oplæg vil adfærdsrådgiver Jakob Rachmanski vise dig, hvordan du gør din kommunikation hjernevenlig. Vi mennesker er nemlig ikke logiske, vi er psyko-logiske. Og det påvirker både, hvordan vi tænker og handler. Ofte uden, vi selv er fuldstændig klar over, hvad der er op og ned. 

Med adfærdspsykologi og viden om, hvordan hjernen bearbejder budskaber, kan du komme meget tættere på din målgruppe. Udover, at du mere effektivt kan fange deres opmærksomhed, bliver det lettere at motivere dem og fastholde deres interesse, fordi du ved, hvilke elementer du skal tage i brug hvordan og hvornår.

Undervejs kommer Jakob med konkrete eksempler på, hvordan du kan udnytte adfærdsindsigter, samt en fremgangsmåde og en model, som du kan bruge til at flytte og påvirke din målgruppes adfærd. Og husk, hvis du ikke bruger psykologi i din kommunikation, gør dine konkurrenter måske!

Hvem er Jakob Rachmanski?
Jakob udnytter adfærdsindsigter kommercielt til at forstå, hvad der former menneskers opførsel og beslutninger.  Privat udnytter han sin viden om menneskets psykologi, så han og hans hustru aldrig taler forbi hinanden. Takket være ham bruger hans børn også mere tid på lektier end på deres telefoner.

Han er selvstændig adfærdsrådgiver og har i en årrække arbejdet for mange private og offentlige kunder på forskellige bureauer. Blandt andet som adfærdslead i Hill+Knowlton Strategies i EMEA regionen, i kommunikationsbureauet Operate og i B2B reklamebureauet Relevans.

Jakob er desuden forfatter til bogen “Adfærdspsykologi i markedsføringen – myten om den rationelle forbruger”. Find ham på LinkedIn her.

Kommende arrangementer i klub k

31. oktober 2024

Hvorfor skal topchefen være influent?

Gæst: Henriette Rald, forfatter og rådgiver ved Rald & Co.

/Læs mere

12. december 2024

Den vindende organisation

Gæst: Mikkel Jørnvil, marketingchef ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse

/Læs mere

23. januar 2025

Sæt kreativiteten på formel

Gæst: Katrine Marie Klitgaard, head of creative ved Salling Group

/Læs mere

28. august 2025

Styrk relationerne med storytelling

Gæst: Helle Rosendahl, stifter af Storytelling Akademiet

/Læs mere

Employer branding: Sådan gør du i 2025

Gæst: Karen Lebeck, stifter af Employer Brands

/Læs mere