TID: 21. marts 2024

kl. 8.30 - 12.00

STED: LYNfabrikken, Vestergade 49B, Aarhus C

Holdnings-kampagnen: Tag stilling eller dø

Er holdningskampagnen fremtiden, hvis vi vil skabe mærkbare resultater? Og hvordan tør vi overhovedet mene noget?

Programbeskrivelse på vej

Hvem er Rikke Harbo Trikker?
Rikke Trikker er kommunikationsdirektør i Andel, hvor hun har ansvar for kommunikation, branding og Stakeholder Relations.

Rikke har en brandaktivistisk tilgang til Andels kommunikation og kampagner og mener, at mogensdagens vinder-virksomheder er de virksomheder, der evner at handle på deres purpose – ligesom morgendagens taber-virksomheder bliver de virksomheder, hvis purpose udelukkende er en flot overskrift i en glitter-brochure.

Find hende på LinkedIn her.

Kommende arrangementer i klub k

25. januar 2024

Få superkræfter med generativ AI

Gæst: Jarle Fink Kondrup, CXO/Partner ved Innovation Lab

/Læs mere

23. maj 2024

Community Management

Gæst: Nadia Nikolajeva, digital rådgiver ved navimedia.dk

/Læs mere

29. august 2024

Fremtidens strategiske kommunikatør – hvad skal der til?

Gæst: Anne Katrine Lund, ph.d. i retorik og strategisk rådgiver

/Læs mere

31. oktober 2024

Hvorfor skal topchefen være influent?

Gæst: Henriette Rald, forfatter og rådgiver ved Rald & Co.

/Læs mere

12. december 2024

Den vindende organisation

Gæst: Mikkel Jørnvil, marketingchef ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse

/Læs mere

7. december 2023

Medietræning for talspersoner

Gæst: Sune Bjørnvig, partner og kommunikationsrådgiver ved FRIDAY & Partners

/Læs mere