Nye krav, nye kanaler og nye udfordringer med at fange opmærksomheden.
Det er blot noget af det, der fordrer forandringer af alt fra tempo og metoder til form og indhold for den strategiske kommunikatør.
Ph.d. Anne Katrine Lund giver på dette klubmøde sit bud på, hvad der skal til for at lykkes som kommunikatør med udgangspunkt i sin nye bog ”Strategisk kommunikation i praksis – Viden og værktøjer til at skabe værdi”, som hun har skrevet sammen med Mette Refshauge, kommunikationsdirektør ved Mærsk.
Få input, værktøjer, og vær med i diskussionen om, hvordan vi griber de muligheder, det også giver!
Hvem er Anne Katrine Lund?
Anne Katrine Lund har en ph.d. i retorik og er strategisk rådgiver i mange af landets store offentlige og private organisationer. Med et analytisk blik og en stor tiltro til, at det er de interne rådgivere, der sidder med nøglerne til de fleste løsninger, arbejder hun med at flytte mennesker og organisationer bl.a. ved at træde med ind i det kommunikative maskinrum og træne rådgiverne til de langsigtede troværdige løsninger.
Find hende på LinkedIn her.