Tid: 7. maj kl. 8.30 – 11.30
Sted: Online – foran din skærm
På denne digitale udgave af klub k får du et mini kursus i kunderejser. Du får viden om feltet og de centrale begreber, og så lærer du gennem forskellige øvelser, hvordan du helt konkret anvender metoden. På denne måde bliver du klædt på til at kunne anvende det i dit daglige arbejde.

På dette klubmøde får du et mini kursus i kunderejser. Du får viden om metoden og mulighed for selv at arbejde med den, så du kan bruge det i dit daglige arbejde.
I oplægget fortæller Laura, hvorfor alle virksomheder burde arbejde med kunderejser,. Du bliver også klogere på, hvordan kunderejser skaber værdi, og hvordan man helt konkret udarbejder en kunderejse. Kunderejsen er kommunikationsafdelingens bedste værktøj, fordi den giver et komplet og knivskarpt billede af kunden. Samtidig stiller den skarpt på kundeoplevelsen og peger dermed også på de helt konkrete kommunikationsindsatser, vi skal sætte ind med. Og prioritere i det daglige arbejde.
Laura Vilsbæk har sin egen virksomhed, hvor hun arbejder med digital og strategisk forretningsudvikling hos en lang række små og mellemstore virksomheder Læs mere om Laura Vilsbæk.
Læs om de andre klubmøder i 2020