Tid: 27. oktober 2022 kl. 8.30 – 12.00
Sted: LYNfabrikken, Vestergade 49B, Aarhus C
AFHOLDT

FNs 17 verdensmål for bæredygtig udvikling gav os for alvor en fælles ramme at forstå især klimaforandringer på. Grøn omstilling er i dag en uundgåelig del af strategiarbejdet på ledelsesgangene.
Men hvad skal du i kommunikations- eller marketingafdelingen egentlig vide om bæredygtighed? Og hvordan kan du bedst bidrage med de kompetencer, du besidder?
Det skal vi blive klogere på på klubmødet 27. oktober, hvor Dennis Friis Thaagaard vil give os en status på, hvor langt vi er med arbejdet. Og så vil han argumentere for, hvorfor k-folk skal med helt fra starten og være med til at bestemme vejen frem.
Du lærer blandt andet om:
- Den strategiske proces bag bæredygtighed, så du kan byde bedre ind
- Hvordan du kan blive tovholder og bringe egne CSR-kompetencer i spil
- Forbrugerombudsmandens vejledning til grøn markedsføring: Hvad må man overhovedet?
Vær klar på at diskutere din egen rolle, tag et kritisk blik på, hvad I gør i dag, og luk en masse ny viden ind, du kan tage med hjem og omsætte direkte. Bæredygtig udvikling er kommet for at blive, og du skal SELVFØLGELIG sidde forrest på det grønne tog!
Om Dennis:
Med en baggrund som administrerende direktør for datterselskaber af blandt andet DSV Transport og TDC Tele Danmark har Dennis mange års erfaring med strategisk forretningsudvikling. Han er en stærk kommunikator, facilitator og sparringspartner til ledelse på tværs af brancher og lever af at drive, facilitere og lede virksomheder gennem bæredygtige transformationer. Dennis har en kandidatgrad i kvalitetsstyring, en MBA med speciale i CSR, og derudover er han uddannet sprogofficer i polsk.
Find ham på LinkedIn her.